Monday, July 14, 2014

Aproape acolo!

Seara buna, dragilor!


Am fost destul de ocupata saptamanile astea, dar asta nu inseamna ca nu tin pasul si nu pastrez legatura cu Victor! Ba chiar mai mult, ma bucur de scurte mesaje-surpriza de la el, din care aflu pe unde mai e si ce vanturi ii mai usuca tricoul!

Voi trece la subiect! Am primit ultima donatie acum o saptamana si ceva, de la un domn distins pe care Victor l-a intalnit in Elvetia si care i-a permis sa se foloseasca de camera lui de hotel pentru o noapte, intr-unul din pasurile pe care le-a strabatut luna trecuta! Am fost extrem de entuziasmata si cu toate ca suma a fost exorbitanta (mai ales raportandu-ne la suma-obiectiv), ce m-a impresionat cel mai mult a fost, de fapt, faptul ca a donat PENTRU CA L-A INTALNIT PE VICTOR IN DRUMUL SAU SI I-A CUNOSCUT AVENTURA FACAND PARTE DIN EA  SI NESTIIND POATE CA DEJA FUSESE MENTIONAT INTR-UNUL DIN ARTICOLELE SALE. L-a urmarit si inca il urmareste pe Facebook, a aflat despre campanie si a actionat! Cat de frumos?!?!

Datorita acestor cativa oameni extraordinari, am strans aproape 140 de lire. In urma discutiilor cu Victor, rascolind oferta de tablete cu pret accesibil, am decis sa alegem intre Lenovo si Asus. Deocamdata ar fi de ajuns, dar imi doresc foarte mult sa cumpar si o coperta protectoare si sa o trimit in Franta (acolo unde Victor va fi in perioada aceasta) cu asigurare. Am deja niste folii protectoare pentru ecran pe care nu le-am folosit niciodata si se vor potrivi ecranului de 7 inch al tabletei pe care o vom cumpara. APROPO, daca aveti orice fel de sugestii referitoare la tipul tabletei sau orice altceva ce ne-ar putea ajuta, scrieti-ne!

Imi doresc foarte mult ca in August Victor sa aiba deja tableta si sa scrie primul articol folosind-o, dar ne-am propus sa continuam campania inca o perioada! Daca nu stiti despre ce vorbesc aici, va rog sa cititi postarile mai vechi de pe acest blog sau, pentru a-l cunoaste mai usor pe Victor, vizitati-l pe Facebook aici sau cititi-i blogul aici.


Daca doriti sa DONATI, dati un click pe butonul DONATE care se afla in partea dreapta a acestei pagini.

Daca aveti intrebari precum:

Ce face Victor?
Cine sunteti voi?
De ce nu pot accesa linkurile?
Cum putem dona o coperta pentru tableta?
.......???

Nu ezitati sa ne scrieti!

MAI E UN PIC!

No comments:

Post a Comment